Q. Τι ισχυει για το Συμβολαιο Συντηρησης? Ειναι υποχρεωτικο ? Τι καλυπτει?

Υποχρεωτικό για τις εφαρμογές:

  • Εμπορική Διαχείριση
  • i-Insurance Plus
  • i-Services Plus

Για όλες τις άλλες  εκδόσεις δεν είναι υποχρεωτικό αλλά το συμβουλεύουμε.

 

Τι καλύπτει:

Εγκατάσταση, Παραμετροποίηση, και εκπαίδευση της εφαρμογής.

Απεριόριστος αριθμός αναβαθμίσεων.

Η Εξυπηρέτηση γίνεται με δύο τρόπους. Τηλεφωνικά ή/και με email.

Η απομακρυσμένη εξυπηρέτηση γίνεται μέσω Teamviwer ή Abbyy ή google remote control. 

Για όσους δεν έχουν Συμβόλαιο Συντήρησης η εξυπηρέτηση γίνεται μόνο μέσω email.

 

 

Frequently asked questions

Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις

Υποχρεωτικό για τις εφαρμογές:

  • Εμπορική Διαχείριση
  • i-Insurance Plus
  • i-Services Plus

Για όλες τις άλλες  εκδόσεις δεν είναι υποχρεωτικό αλλά το συμβουλεύουμε.

 

Τι καλύπτει:

Εγκατάσταση, Παραμετροποίηση, και εκπαίδευση της εφαρμογής.

Απεριόριστος αριθμός αναβαθμίσεων.

Η Εξυπηρέτηση γίνεται με δύο τρόπους. Τηλεφωνικά ή/και με email.

Η απομακρυσμένη εξυπηρέτηση γίνεται μέσω Teamviwer ή Abbyy ή google remote control. 

Για όσους δεν έχουν Συμβόλαιο Συντήρησης η εξυπηρέτηση γίνεται μόνο μέσω email.

 

 

Οι δοκιμαστικές εκδόσεις είναι η πλήρης εφαρμογή με όλα τα χαρακτηριστικά.

Οι περιορισμοί είναι :

  1. Χρονικός περιορισμός: ισχύουν για ένα μήνα από την ημερομηνία ενεργοποίησης
  2. Περιορισμένος αριθμός εγγραφών. Μπορείτε να καταχωρήσετε 5 πελάτες και 5 παραστατικά (για την εμπορική διαχείριση), 5 συμβόλαιο για την i-Insurance Plus, επίσης υπάρχει περιορισμός σε διάφορες κινήσεις όπως καταχώρηση εισπράξεων (εως 5) κτλ.

 

 

 

 

Αφού διαπιστωθεί ότι έχετε εξοφλήσει το αντίτιμο που αντιστοιχεί στην αγορά της εφαρμογής, η ενεργοποίηση γίνεται με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Συνδεόμαστε μέσω προγράμματος απομακρυσμένης πρόσβασης (Teamviewer, abbyy, google remote control) και σας ενεργοποιούμε την εφαρμογή
  2. Μας στέλνετε με email τον "Κωδικό Εφαρμογής" (βρίσκεται στην φόρμα "Ενεργοποίηση Εφαρμογής", είναι το μπλέ πεδίο στο πάνω μέρος ). Σας στέλνουμε τον κωδικό ενεργοποίησης τον οποίο αντιγράφετε στο πεδίο "Κωδικός ενεργοποίησης" και πατάτε το πλήκτρο "Έλεγχος κωδικού και Ενεργοποίηση"

Για τα SMS συνεργαζόμαστε με την εταιρία M-Stat η οποία προσφέρει τις υπηρεσίες της μέσω του site  www.bulker.gr

  • Σας ανοίγουμε Λογαριασμό (δωρεάν) www.bulker.gr (μας λέτε τι όνομα θέλετε να εμφανίζεται σαν αποστολέας όταν στέλνετε SMS.)
  • Παραμετροποιούμε την εφαρμογή για να έχει την δυνατότητα να στέλνει SMS. 
  • Αγοράζετε τα SMS από εμάς.

Κόστος: Το κόστος αγοράς είναι 17% φτηνότερα απ' ότι μπορείτε να τα αγοράσετε κατευθείαν από το  www.bulker.gr.

Συνεργαζόμαστε με την M-Stat και έχουμε κάνει ειδική συμφωνία. Το κόστος είναι 4,30€ τα 100 SMS.

Αποστολή: Μπορείτε να στείλετε τα SMS μέσα από την εφαρμογή, αλλά μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα και τις υπηρεσίες του www.bulker.gr

 

 

Οι Αναβαθμίσεις για τις εφαρμογές PLUS,

  • i-Customers Plus
  • i-Customers Plus με Εμπορική Διαχείριση)
  • i-Insurance Plus
  • i-Bridge Works (Γέφυρες)
  • i-Medical Office Plus
  • i-Medical Office Plus (Εμπ.Διαχ)

γίνονται αυτόματα. Όταν ξεκινάει η εφαρμογή, γίνεται αυτόματα έλεγχος αν υπάρχει νέα έκδοση, κι αν υπάρχει ή εφαρμογή αναβαθμίζεται αυτόματα.

Στο κάτω αριστερό μέρος της εφαρμογής υπάρχει το πλήκτρο "Πληροφορίες Εκδόσεων" με το οποίο μπορείτε να ενημερωθείτε για το τι περιέχει ή κάθε έκδοση και τις τελευταίες προσθήκες.

Ανάγνωση έκδοσης:  πχ για την έκδοση  2015.08  Release 1.204  σημαίνει ότι έγινε τον 8ο μήνα του 2015,  η Release είναι μια αύξουσα, μοναδική αρίθμηση.  

 

 

 

Για τις απλές εφαρμογές

  • i-Customers
  • i-Insurance
  • i-Medical Office

γίνονται χειροκίνητα.

Τρόπος Αναβάθμισης:

Από την γραμμή μενού επιλέγετε "Αναβάθμιση εφαρμογής μέσω Internet"  -> Αναβάθμιση

Αν έχετε την τελευταία έκδοση εμφανίζεται το μήνυμα "Η Έκδοση που χρησιμοποιείται είναι η τελευταία έκδοση της εφαρμογής"

Αν υπάρχει νέα έκδοση τότε γίνεται η αναβάθμιση.

Σημείωση: Μερικά antivirus μπλοκάρουν το download εφαρμογών από το Internet, παρότι οι εφαρμογές μας έχουν την ψηφιακή υπογραφή μας και είναι ασφαλή.

Αν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας να λύσουμε το πρόβλημα.

 

 

 

 

1. Κατάθεση σε Τράπεζα
2. Paypal
3. Με πιστωτική κάρτα μέσω VivaPayments

 

Ασφάλεια Συναλλαγών

Μέσω Πιστωτικής κάρτας

Ο πελάτης έχει την δυνατότητα εξόφλησης των παραγγελιών του μέσω πιστωτικής κάρτας Visa, Mastercard.

Για την πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας ο χρήστης οδηγείται σε ασφαλή ιστοσελίδα της συνεργαζόμενης εταιρία Paypal ή VivaPayments ή/και της τράπεζας AlphaBank για την καταχώρηση των στοιχειών της πιστωτικής κάρτας και τα δεδομένα συλλέγονται απευθείας από τις εταιρίες ή την Τράπεζα χωρίς την παρέμβαση της INTELLIGENT SOFTWARE HOUSE.

Οι συναλλαγές ολοκληρώνονται στο διαδικτυακό περιβάλλον των συνεργαζόμενων εταιριών ή της της Τράπεζας και η INTELLIGENT SOFTWARE HOUSE δεν διατηρεί πρόσβαση σε στοιχεία όπως ο αριθμός κάρτας, η ημερομηνία λήξης και το cvv2. Συνεπώς η INTELLIGENT SOFTWARE HOUSE ουδεμία ευθύνη φέρει για θέματα που τυχόν προκύψουν με οποιοδήποτε από τα παραπάνω στοιχεία.

Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή και ερώτηση σχετικά με χρεώσεις στην πιστωτική τους κάρτα, οι χρήστες θα πρέπει να απευθύνονται απευθείας στην τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα τους.

Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται αφού προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητας της. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας.

Σε κάθε περίπτωση αγοράς, ο αγοραστής θα πρέπει να είναι και ο κάτοχος της κάρτας που χρησιμοποιείται για τη συναλλαγή.

Πληρωμή με κατάθεση σε Τράπεζα.

Η Συναλλαγή ολοκληρώνεται μόνο μετά τον έλεγχο της καταβολής του ποσού αγοράς.

Ο καταναλωτής δεν έχει την υποχρέωση να πληρώσει εάν δεν λάβει το νόμιμο παραστατικό στοιχείο (Απόδειξη-Τιμολόγιο).

Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρείες και σε ελεύθερους επαγγελματίες, εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: επωνυμία εταιρείας, ΑΦΜ, ΔΟΥ και επάγγελμα για τους ελεύθερους επαγγελματίες.

 

Τραπεζικοι Λογαριασμοι για καταθεση σε Τραπεζα

 

Εθνική Τράπεζα

IBAN : GR3901101550000015567247521

155 / 672475-21

 

Τράπεζα Πειραιώς

IBAN : GR4301717500006750115345525

6750-115345-525

 

EUROBANK

IBAN : GR4202600530000780200422932

0026.0053.78.0200422932

 

ALPHA BANK

IBAN : GR0401402520252002002009208

252002002009208

 

Δικαιούχος Λογαριασμών

Ντούγκα Μαρία Αλεξάνδρου

"INTELLIGENT SOFTWARE HOUSE"